مجموعه اس ام اس سرکاری
محمود رودینی
welcome to my weblog
[تصویر: 110156.jpg]



قربون دل پاکت برم که مثل یخچال فقیرا هیچی توش نیست…





می دونی الآن دارم چی می خورم؟حسرت یک لحظه دیدن تو.





وقتی عزرائیل به من گفت نوبت توست که بمیری، فهمیدم این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست!





دوست عزیز! به علت مشغله زیاد از سرکار گذاشتن شما معذورم!





مرسی، خوبم، شما خوبی؟ چه عجب یادی از ما کردی!



(طرح شرمنده کردن دوستان)





مشترک گرامی ورود شما به قلب فرستنده ی پیام با موفقیت انجام شد .



خروج امکان پذیر نمیباشد !





به غضنفر میگن تا حالا جبهه رفتی ؟ میگه آره تازه یه بار هم شهید شدم !





سوال امتحانی غضنفر !



۱۲۴۰۰۰ پیغمبر را نام برده و توضیح دهید !





دانشمندان تشخیص دادن علت ۹۹ درصد از بی وفایی ها



بی شارژیه !





گر چه ما را نکنى یاد، ولى ما هستیم



دل به پیامى که نمی دى بستیم!





خواستم زیبا گلی را زینت خاطر کنم



دیدم اندر خاطرم جز تو گلی زیبا نبود





یه دل دارم کبابته



هر جا باشی به یادته



اگر چه بی خیالمی



ولی دلم خرابته





ای همیشه جاودانه در میان لحظه هایم



غصه معنایی ندارد تا تو می خندی برایم





نامه‎ ای‎ از من‎ اگر‎ سویت‎ نمی‎ آید‎ نرنج



هر چه‎ را من‎ می نویسم‎ اشک‎ پاکش‎ می کند





گلهای‎ بهشت‎ سایبانت



یک‎ دسته‎ ستاره‎ ارمغانت



یک‎ باغ‎ پر از گلهای‎ نرگس



تقدیم‎ به‎ قلب‎ مهربانت‎.





یاد اون روزها بخیر. وقتى من بچه بودم، مادرم یک تومن به من مى داد و مرا به فروشگاه مى فرستاد و من با ٣ کیلو سیب زمینى، دو بسته نان، سه پاکت شیر، یک کیلو پنیر، یک بسته چاى و دوازده تا تخم مرغ به خانه برمى گشتم. اما الان دیگه از این خبرها نیست…



همه جا توى فروشگاه ها دوربین گذاشته اند!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 93
بازدید ماه : 1390
بازدید کل : 220756
تعداد مطالب : 279
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



www.Pichak.net Upload picture -->

كد ماوس

کد نمایش آب و هوا

آمار سایت

href=http://pichak.net/blogcod/weather>کد نمایش آب و هوا

javahermarket